مصاحبه آرشیو خبر ها
در یوونتوس پیشرفت می کنم

در یوونتوس پیشرفت می کنم

گونزالو هیگواین ستاره گلزن تیم یوونتوس معتقد است در حال پیشرفت در ترکیب تیم یوونتوس می باشد و به تنها چیزی که فکر می کند کسب پیروزی برابر لیون و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است.

 

دو تیم یوونتوس و لیون فردا شب در بازی چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در حالی برگزار می شود که هیگو تا پیش از بازی با ناپولی با انتقاد های زیادی روبرو شده بود ولی گلزنی در آن دیدار همه چیز را تغییر داده است:

 

اتفاقات بازی با ناپولی؟

 

این طبیعی است، من 3 سال در آنجا بودم. با کادر فنی و مربیان رابطه خوبی داشتم. خوشبختانه توانستیم آن بازی را ببریم که نبردی خاص برای من بود. مهم بود که برنده شویم و فاصله خود را افزایش دهیم. من از نمایش تیم در بازی با ناپولی راضی هستم ولی حالا باید به لیون فکر کنیم.

 

تفاوت میانگین گلزنی در اروپا و سری آ؟

 

من همیشه می خواهم برای تیم بازی کنم و اگر گل بزنم بهتر می شود. من تازه به این تیم آمده ام و به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارم. سعی می کنم در بازی با لیون هم به تیم کمک کنم تا با کسب 3 امتیاز، بتوانیم جواز صعود به مرحله حذفی را بدست آوریم.

 

تفاوت یوونتوس و ناپولی در آمار گلزنی؟

 

به نظرم تفاوت خاصی نیست. من در یک تیم جدید هستم و همیشه سعی می کنم چیزی که مربی می خواهد را اجرا کنم. من با فوتبال بزرگ شده ام و همیشه به دنبال پیشرفت کردن هستم. تا بازی پیش فکر می کردید من در بحران هستم ولی حالا من گل زدم و دیگر بحرانی نیست. من نمی خواهم در مورد این موضوعات صحبت کنم و فقط به این فکر می کنم که به کمک یوونتوس رشد کنم.

 

لیگ قهرمانان؟

 

مسابقات فوق العاده ای است و من خوش شانس بودم که از 18 سالگی در آن بازی کرده ام. فردا هم بازی مهمی داریم که باید صعود را قطعی کرده و سپس در دو بازی بعدی به فکر حفظ صدرنشینی باشیم.

 

رضایت از فصل تا اینجا؟

 

من واقعا مثل روز اول خوشحال هستم. برای من این مدت خیلی سریع رفته و ما تیمی داریم که گل خورده بسیار کمی دارد. ضمن اینکه از نظر گلزنی هم از بهترین ها هستیم پس دلیلی ندارد که راضی نباشم. البته ما همچنان می توانیم بهتر شویم.

 

بازی با مانژوکیچ؟

 

حتی اگر ما بازی های زیادی کنار هم نبوده باشیم، باز هم نمایش خوبی با هم داریم و هنوز مدت زیادی از فصل پیش روی ماست.

 

بازی با لیون؟

 

ما به خوبی از اهمیت این بازی مطلع هستیم و انتظار داریم لیون یک بازی جنگنده و فیزیکی را انجام دهد. در لیون با یک بازیکن کمتر بازی کردیم و در این بازی باید با تمرکز بیشتری حضور پیدا کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: